Best buy || Slippers




Ik heb altijd een 'soort van' afkeer gehad tegen pantoffels, niet omdat ze niet lekker zitten maar vooral omdat de meeste pantoffels er verschrikkelijk ouderwets uitzien. Tot een paar dagen geleden had ik ook echt niet gedacht dat ik een leuk paar zou vinden deze winter. Daar kwam verandering in toen ik in de Primark deze superleuke pantoffels tegenkwam. Roze met stippels, welk meisje wil die nou niet? Ze zijn hartstikke leuk, warm en zitten super. Oh, wat houd ik toch van mijn pantoffels. 


Shop: Primark Rotterdam
Price: 6 euro

7 opmerkingen:

  1. Super schattig zien ze eruit!
    En nog goedkoop ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cutest. thingy. ever. what.
    xoxo
    your fab follower
    J.
    >give my blog a look too? :)
    http://www.fabulosis.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love this article, reminded me to buy some slippers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such cute slippers! Thanks for the comment:)

    xx Casey

    http://starbuckscallsmecasey.blogspot.fi/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die wil ik ook!

    liefs suzanne
    www.mijnnaamissuzanne.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen